понедельник, 14 февраля 2022 г.

Віртуальна книжкова виставка «Країна Міцного Здоров’я»

Віртуальна книжкова виставка «Країна Міцного Здоров’я»  

Про здоровий спосіб життя та про шкідливі звички, які заважають нам бути здоровими.

 У здоровому способі життя можна вирізнити фізичний, психічний, соціальний і духовний аспекти.

      На сторінках віртуальної книжкової виставки «Країна Міцного Здоров’я» ви можете знайти найкорисніші поради щодо здорового способу життя. Правильне харчування, загартування, фізичні вправи допоможуть почувати себе добре щодня

 




Бойченко Т. Абетка здоров'я - Київ: Освіта, 1997.

«Абетка здоров’я» - ілюстрована книжечка Тетяни Бойченко для малят. Вірші для наймолодших на тему здорового способу життя

Посилання: http://abetka.ukrlife.org/ab_boichenko.html

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий