Консультації для педагогів



РОБОТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ДІТЬМИ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Inc+1/about?fbclid=IwAR08jI_ZF9Qrgl7oy83R_Nw9TNbD4ygeGCoYu_1jpKqZVEm6EqjXvWhn9v0


Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami?fbclid=IwAR3Jt7CbZvBf6IJz0bNF5IpLWR7uwcjuZjlwgS5oh65DTzZ_BUD7RpmxKXo


Використання онлайн-тестів у роботі з батьками

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-u-roboti-z-batkami


Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі


https://naurok.com.ua/webinar/robota-z-ditmi-z-rozladami-autistichnogo-spektru-v-inklyuzivnomu-klasi


Хто такий асистент вчителя/вихователя?


Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» у закладах загальної середньої освіти введено посаду асистента вчителя. В інклюзивних класах вводиться посада асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з розрахунку одна штатна одиниця на один клас.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 20 травня 2016  № 544 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 4 листопада 2010 року № 1055» у закладах дошкільної освіти введено посаду асистента вихователя. В інклюзивних групах вводиться посада асистента вихователя закладу дошкільної освіти з розрахунку одна штатна одиниця на одну групу.
Діяльність асистента вчителя врегульовано в Листі МОНмолодьспорту №1/9-675 від 25.09.2012 року «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».

Асистент вчителя:

забезпечує соціально-педагогічний супровід учня з особливими освітніми потребами;
разом із вчителем класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення;
допомагає учневі у виконанні навчальних завдань, залучає його до різних видів навчальної діяльності;
у складі групи фахівців бере участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку учня;
здійснює адаптацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності учня з особливими освітніми потребами.

Асистент вчителя за потреби працює зі всім класом. Основним завданням асистента вчителя є допомога вчителю в забезпеченні індивідуального підходу в освітньому процесі, створенні індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.



Загальні обов’язки асистента вчителя/вихователя

Спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей інтересів та потреб.
Пристосування навчальних матеріалів (за погодженням з учителем/вихователем та батьками дитини) та освітнього середовища відповідно до потенційних можливостей особливої дитини та з урахуванням її індивідуальних особливостей.
Навчання особливої дитини використанню розумних пристосувань у навчанні та побуті.
Підготовка інформації для учасників засідання команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її особливостей та потреб.
Участь у розробці й реалізації індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану/індивідуального освітнього плану (для закладів дошкільної освіти).
Оцінювання рівня досягнення цілей, передбачених в індивідуальній програмі розвитку (спільно з учителем/вихователем).
Забезпечення ефективного спілкування з учителем/вихователем, дитячим колективом, іншими фахівцями.
Реагування на непередбачувані ситуації в міру їх виникнення.
Дотримання вимог конфіденційності.





Комментариев нет:

Отправить комментарий