РОБОТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ДІТЬМИ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Inc+1/about?fbclid=IwAR08jI_ZF9Qrgl7oy83R_Nw9TNbD4ygeGCoYu_1jpKqZVEm6EqjXvWhn9v0Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами
https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami?fbclid=IwAR3Jt7CbZvBf6IJz0bNF5IpLWR7uwcjuZjlwgS5oh65DTzZ_BUD7RpmxKXo
Використання онлайн-тестів у роботі з батьками
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-u-roboti-z-batkamiРобота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі
https://naurok.com.ua/webinar/robota-z-ditmi-z-rozladami-autistichnogo-spektru-v-inklyuzivnomu-klasi
Хто такий асистент вчителя/вихователя?
Відповідно до Постанови Кабінету
Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку
організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» у
закладах загальної середньої освіти введено посаду асистента вчителя. В
інклюзивних класах вводиться посада асистента вчителя загальноосвітнього
навчального закладу з розрахунку одна штатна одиниця на один клас.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти
і науки України від 20 травня 2016 № 544
«Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 4
листопада 2010 року № 1055» у закладах дошкільної освіти введено посаду асистента
вихователя. В інклюзивних групах вводиться посада асистента вихователя закладу
дошкільної освіти з розрахунку одна штатна одиниця на одну групу.
Діяльність асистента вчителя
врегульовано в Листі МОНмолодьспорту №1/9-675 від 25.09.2012 року «Щодо
посадових обов’язків асистента вчителя».
Асистент вчителя:
забезпечує соціально-педагогічний
супровід учня з особливими освітніми потребами;
разом із вчителем класу виконує
навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми
їх проведення;
допомагає учневі у виконанні навчальних
завдань, залучає його до різних видів навчальної діяльності;
у складі групи фахівців бере участь у
розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку учня;
здійснює адаптацію навчальних матеріалів
з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності
учня з особливими освітніми потребами.
Асистент вчителя за потреби працює зі
всім класом. Основним завданням асистента вчителя є допомога вчителю в
забезпеченні індивідуального підходу в освітньому процесі, створенні
індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
Загальні обов’язки асистента
вчителя/вихователя
Спостереження за дитиною з метою
вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей інтересів та потреб.
Пристосування навчальних матеріалів (за
погодженням з учителем/вихователем та батьками дитини) та освітнього середовища
відповідно до потенційних можливостей особливої дитини та з урахуванням її
індивідуальних особливостей.
Навчання особливої дитини використанню
розумних пристосувань у навчанні та побуті.
Підготовка інформації для учасників
засідання команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її
особливостей та потреб.
Участь у розробці й реалізації
індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального
плану/індивідуального освітнього плану (для закладів дошкільної освіти).
Оцінювання рівня досягнення цілей,
передбачених в індивідуальній програмі розвитку (спільно з
учителем/вихователем).
Забезпечення ефективного спілкування з
учителем/вихователем, дитячим колективом, іншими фахівцями.
Реагування на непередбачувані ситуації в
міру їх виникнення.
Дотримання вимог конфіденційності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий