Сторінка практичного психолога

 
Практичний психолог
Титова Яна Єдуардівна 
Освіта - вища, закінчила Мелітопольський державний педагогічний інститут















Блог практичного психолога Титової Яни Едуардівни

​Брусс Оксана Олександрівна
Освіта - вища, закінчила Мелітопольський державний педагогічний університет


Дитина із особливими потребами потребує постійної батьківської підтримки. Підпорядкувати таку дитину загальноприйнятим правилам поведінки в суспільстві неможливо, тому треба навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею.
·         Пам’ятайте, що дитина не винна в тому, що вона особлива. Особливості такої поведінки в кожному конкретному випадку зумовлені певними причинами: проблемами під час вагітності матері, ускладненням під час пологів, психосоціальними причинами (стиль виховання в сім’ї).
·         Усвідомте, що виховання та навчання дитини з особливими потебами– це довготривалий, складний процес, що потребує Вашого уміння, терпіння, знання.
·         Навчіться давати інструкції: вони повинні бути короткими, не більше 3-4 слів. В іншому разі дитина просто «виключиться» і не почує Вас.
·         У взаєминах з дитиною не допускайте «вседозволеності», інакше дитина буде маніпулювати Вами. Чітко визначіть і обговоріть з дитиною, що можна, а що не можна робити вдома, в дошкільному закладі.
·         Для підняття самооцінки, віри дитини в свої можливості – хваліть її за успіхи і досягнення, навіть самі незначні.
·         У повсякденному спілкуванні з дитиною із особливими потребами уникайте різких заперечень, тому що такі діти є імпульсивними і відразу ж відреагують на заборону непослухом або вербальною агресією. В цьому випадку треба говорити з дитиною спокійно і стримано, бажано дати можливість вибору для малюка.
·         Разом з дитиною визначте систему заохочень і покарань за хорошу і погану поведінку. Визначіть систему правил поведінки дитини в групі дошкільного закладу, вдома. Просіть дитину вголос промовляти ці правила.
·         Старанно, своєчасно виконуйте побажання і завдання педагогів. Не нехтуйте порадами педагогів щодо необхідності консультування та лікування у лікарів–фахівців.
·         Намагайтеся щоденно закріплювати завдання, по можливості, в ігровій формі. Допомагайте дитині, але не виконуйте завдання за неї.
·         Якщо дитина втомилася – дайте їй невеликий відпочинок, або займіть її іншою діяльністю.
·         Не вимагайте від дитини більше, ніж вона може.
Корекція затримки психічного розвитку дітей потребує тривалої і систематичної роботи, яка охоплює всі види її діяльності. Через це дуже важливо, щоб корекційним завданням було підпорядковане не тільки заняття, а й режимні моменти, організація дозвілля дитини, де знайдуть корисне застосування різні розвиваючі ігри, відповідно до віку і можливостей дитини.



ОНЛАЙН-УРОКИ ДЛЯ ДЕТЕЙ С ОВЗ

https://www.youtube.com/channel/UCI-UC4Un8FfEX4WW2PskUIQ/videos?fbclid=IwAR12AvpH-3qZeXtVvyUr2H-61j0G6lzlB4r3e-KLWXhJnvkPsE68___YvGs


https://www.youtube.com/channel/UCms72VH9jPemM8128qZPQvA/videos?fbclid=IwAR2yyBBunCefyimkT4w2oqacE3yqHFPA5KwKCpVWFzLPaPmkinM_z8yhfxg





Комментариев нет:

Отправить комментарий