Проведення
комплексної оцінки розвитку дитини – одне із завдань діяльності
інклюзивно-ресурсних центрів.
Комплексна оцінка розвитку проводиться з метою
визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її
інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей
організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних
можливостей психофізичного розвитку дитини.
Засідання фахівців Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»
Кам’янсько-Дніпровської міської ради з
метою проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
проводяться кожен день за попереднім графіком. Довідки за тел.: 099-17-100-88, (06138) 2-26-95
Для
проведення комплексної оцінки розвитку дитини батьки мають надати такі документи:
Первинний прийом батьків
(одного з батьків) або законних представників дитини проводить директор ІРЦ,
або уповноважені ним працівники, які визначають час та дату проведення
комплексної оцінки та встановлюють наявність таких документів:
-
документів, що посвідчують особу батьків (одного
з батьків) або законних представників (паспорт, копія);
-
свідоцтва про народження дитини (копія);
-
індивідуальної програми реабілітації дитини з
інвалідністю (у разі інвалідності, копія);
-
форми первинної облікової
документації №112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ
(копія за згодою батьків);
-
у разі потреби – довідки від психіатра (за
згодою батьків);
-
письмової заяви батьків або законних
представників на проведення комплексної оцінки;
-
особистої заяви дитини на проведення комплексної
оцінки (для дітей віком від 16 до 18 років);
-
письмової згоди батьків або законних
представників на обробку персональних даних дитини, зокрема на: зазначення
стану здоров’я та медичного діагнозу у висновку комплексної оцінки; внесення
даних дитини до реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на
обліку в ІРЦ; зберігання копій наданих документів (в т.ч. копії форми первинної
облікової документації №112/0 «Історія розвитку дитини») в
особовій справі дитини в ІРЦ.
У разі коли дитина з особливими освітніми потребами
здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:
-
психолого-педагогічна характеристика дитини із
зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена
відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного
закладу освіти;
-
зошити з рідної мови, математики, результати
навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту),
малюнки;
-
документи щодо додаткових обстежень дитини.
У разі коли дитині з особливими освітніми потребами
вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до
ІРЦ подаються:
-
попередні рекомендації щодо проведення
комплексної оцінки;
-
висновок відповідних фахівців щодо результатів
надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням
динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий