Комплексна оцінка розвитку дитини


Проведення  комплексної оцінки розвитку дитини – одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
Комплексна оцінка розвитку проводиться з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини.

Засідання фахівців Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Кам’янсько-Дніпровської міської ради з метою проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей проводяться кожен день за попереднім графіком. Довідки за тел.: 099-17-100-88, (06138) 2-26-95



Для проведення комплексної оцінки розвитку дитини батьки мають надати такі документи:

Первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників дитини проводить директор ІРЦ, або уповноважені ним працівники, які визначають час та дату проведення комплексної оцінки та встановлюють наявність таких документів:
-         документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників (паспорт, копія);
-         свідоцтва про народження дитини (копія);
-         індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності, копія);
-         форми первинної облікової документації  №112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ (копія за згодою батьків);
-         у разі потреби – довідки від психіатра (за згодою батьків);
-         письмової заяви батьків або законних представників на проведення комплексної оцінки;
-         особистої заяви дитини на проведення комплексної оцінки (для дітей віком від 16 до 18 років);
-         письмової згоди батьків або законних представників на обробку персональних даних дитини, зокрема на: зазначення стану здоров’я та медичного діагнозу у висновку комплексної оцінки; внесення даних дитини до реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ; зберігання копій наданих документів (в т.ч. копії форми первинної облікової документації  №112/0 «Історія розвитку дитини») в особовій справі дитини в ІРЦ.


У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:

-         психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
-         зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
-         документи щодо додаткових обстежень дитини.


У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до ІРЦ подаються:

-         попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
-         висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.





Комментариев нет:

Отправить комментарий